Aquest migdia hem tingut noticia d’un nou feminicidi a Pollença, Mallorca. Segons informen diversos mitjans, un home de 58 anys ha estat detingut com a presumpte autor de la mort de la seva parella de 47 anys amb arma blanca.
Des de SantsViu intentarem informar de tots els feminicidis als Països Catalans, i modificarem el nostre perfil a les xarxes socials com a mostra de rebuig a aquestes morts.
Us recordem que, si voleu més informació sobre els feminicidis als Països Catalans sota administració espanyola ho podeu fer a la web http://www.feminicidio.net/
——————————————————————————————————-
Us recordem que aquesta i totes les noticies publicades a SantViu.Cat les podeu rebre directament al vostre mòbil si us subscriviu al nostre compte de Telegram, les podeu compartir a facebook i seguir-nos al compte de tuiter.